Jeśli chociaż raz spróbujecie pokazać uczniom quiz w Kahoot z zastosowaniem urządzeń do głosowania (tabletów, komórek) to… będziecie mile zaskoczeni przebiegiem lekcji.

Dzisiaj lekcja o św.Stanisławie w 6 klasie.

1. Informacja o quizie, która motywuje do opanowania materiału.

2. Polecenie dokładnego przeczytania materiału (nauczenia się). – z podręcznika lub kserówek na podstawie których przygotowaliście quiz)

3. Dodatkowy materiał video (w moim przypadku filmik wykonany przez Muzeum Narodowe w Warszawie). Jedyny moment do zastanowienia – ćwiartowanie św.Stanisława – na szczęście oparte o artystyczny wymiar sztuki:

4. Quiz przygotowany w domu przez nauczyciela:

https://play.kahoot.it

Uczniowie klikają w przeglądarce hasło: kahoot

https://kahoot.it/#/

wpisują kod PIN, który wyświetla się na dużym ekranie naszej tablicy oraz wpisują wybrany dla siebie nick.

I zaczynamy!!!!

Muzyka, grafika, dynamika – przeżywają i czyją się, jak w prawdziwym teleturnieju. Jeśli za pierwszym razem nie nauczą się materiału, za drugim zrobią to na pewno. Za dobra zabawa, aby kiepsko wypaść.

Co robić jak nie ma komórek z dostępem do netu? No niestety – trzeba przynieść ze dwie swoje dla dwóch drużyn.

A oto plusy:

1.Materiał wspaniale opanowany przez uczniów.

2.Dobrowolny wzrost motywacji do nauki.

3. Praca nauczyciela tylko w domu.

4. Wspaniała zabawa!

5. Obustronna satysfakcja

Podzielcie się Waszymi doświadczeniami z KAHOOT. Czekam z niecierpliwością:)